sponsoren

Ook Sponsor worden?
Als tennisvereniging zijn wij altijd op zoek naar samenwerking en support!
We proberen met ons tennisaanbod de maatschappij een stukje mooier, sportiever en gezonder te maken.
Daarvoor zoeken we partners die daarbij kunnen en willen (onder)steunen.
We zijn erg vereerd als je onze vereniging in een bepaalde vorm wilt (gaan) steunen.
Afhankelijk van jouw wensen kunnen wij daar een mooie promotie van jouw onderneming tegenover stellen.
Hopelijk hebben we iets passends voor jou.

En natuurlijk een vermelding van je bedrijfsnaam en logo op de website van de tennisvereniging L.T. Compas met daarin een directe link naar uw website. Je kunt je via onderstaand formulier Sponsor maken.
Wil je liever eens kennismaken en de opties met elkaar doorspreken? Neem dan contact op via sponsorenltcompas@gmail.com
We maken graag kennis met je!

Opgave Sponsor

L.T. Compas is een vereniging voor zowel recreatief als prestatief tennis, op elk niveau en voor alle leeftijden.
Het tennispark ligt op het sportpark De Runde, aan de Kijlweg 15, nabij het zwembad, voetbalvelden en de visvijver.
L.T. Compas beschikt over 3 verlichte gravelbanen en een gezellig clubhuis.

Dit zijn de bedrijven met vermelding in ons jaarboekje